м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 50

Понеділок - П'ятниця
10:00 - 18:00

Прокласти маршрут
toggle menu

Створення бізнесу в сфері IT

ІТ бізнес на етапі створення стикається з необхідністю вирішення величезного числа питань: маркетинг, розробка продукту, побудова команди та її мотивація. На жаль, дуже рідко засновники задаються питанням: “Чи потрібен юрист в стартап?”. Причин може бути безліч: від нерозуміння того, які нюанси на старті потрібно пропрацювати, до браку ресурсів (фінансових і тимчасових).

Ще одна причина криється в тому, що в регіонах не так легко знайти кваліфіковану компанію під юридичний супровід ІТ проектів. Юристів дуже багато, але які знають специфіку – дуже мало. Для надання якісних послуг не обов’язково перебувати в одній локації з проектом. Переважна більшість питань вирішується дистанційно. Тому про штатного юриста на ранніх стадіях компанії не варто турбуватися.

За роки практики ми виявили кілька ключових блоків, які важливо опрацювати на старті:

  1. Юридична схема проекту

Чи законна проект, які є ризики і обмеження?

Яка правозастосовна і судова практика по схожим справах?

Яку договірну схему вибрати?

Які податкові наслідки?

  1. Оформлення інтелектуальної власності

Укладання договорів з розробниками. Якщо вже є юридична особа, то такі договори оформляються на нього, а якщо немає, то зареєструвати всі права можуть засновники.

  1. Регулювання відносин між засновниками на різних стадіях проекту

Якщо до реєстрації юридичної особи всі домовленості можна закріпити простим угодою, то вже після реєстрації потрібно буде перенести їх в площину корпоративного договору.

Комплекс послуг, спрямованих на успішний запуск і становлення ІТ проектів:

  • Реєстрація ТОВ, АТ (і ін.),
  • Відкриття розрахункового рахунку
  • Розроблення номенклатури (корпоративні та кадрові документи)
  • Розроблення шаблонів договорів, порядку документообігу в компанії
  • Розроблення фірмового позначення (товарний знак, бренд, логотип і т.д.)
  • Реєстрація об’єктів інтелектуальної власності
  • Розроблення договорів і необхідних документів для введення режиму комерційної таємниці
  • Маркетинговий аналіз реальної і потенційної кон’юнктури ринку, частки і можливостей відкривається бізнеса
  • Пошук об’єктів нерухомості для ведення бізнесу, в тому числі офісного приміщення
  • Професійний підбір персоналу і ведення кадрового діловодства
  • Податкове планування, оптимізація оподаткування
  • Оформлення імпорту, експорту.
  • Ліцензування (в залежності від виду діяльності) і т.д.

Замовити послугу
Введите ваше имя и телефон.
Мы в ближайшее время свяжемся с вами.
* Ваші данні не будуть передані 3-м особам
Контакти
м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 50
office@kirdapartners.com.ua